الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(56) خواص آیات یس از شمار ه31 به بعد

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ب.ظ

 

                                      اگر در کار مانده: هر روز  90بار یاقریب یا مجیب یا مدنی کل شی قریة

بسم الله الرحمن الرحیم

31= جهد دفع برص و جذام به مشک و زعفران نوشته همراه داشته باش: و آیه لهم الارض المیتة احییناها و اخرجنا منها حبا  فمنه یاکلون

32= جهد عقدالاسان نوشته زیر سنگ گران نهدا: وجعلنا فیها جنات من نخیل و اعناب و فجرنا فیها من العیون لیاکلو من ثمره و ما عملته ایدهیم افلا یشکرون

33= جهت رفع فشار قبر در جامه میت نویسند: سبحان الذی خلق الازواج کلها مما تنبت الارض ومن انفسهم مما لا یعلمون

34= جهت رام شدن خلایق در خلوت سی بار بگو: و آیه لهم الیل نسلخ منه النهار فاذا هم مظلمون

35= جهت خواری خصم در برابرش بگو: والشمس تجری لمستقر لها ذلک لقد بر العزیز العلیم

36= جهت رفع جنون در گردن بیمار آویزد: والقمر قدرناه منازل حتی عاد کالعرجون القدیم

37= جهت حاجت هفت بار خوانده شود: لا الشمس ینبغی لها ان تدرک القم و لا الیل سابق النهار وکل فی فلک یسبحون

38= جهت آسان گذشتن از صراط: و آیه لهم انا حملنا ذریتهم فی الفلک المشحون

39= برای دیدن پیامبر در خواب سه شب متوالی بخوان: وخلقنا لهم من مثله ما یرکبون

40= جهت ایمان کامل شدن هر روز صد بار بگو: و ان نشا نغرقهم فلا صریح لهم و لا هم ینقذون

41= جهت  رستگار شدن:الا رحمة منا و متاعا الی حین

42= جهت صلاحیت کارها: واذا قیل لهم اتقوا ما بین ایدیکم و ما خلفکم لعلکم تر حمون

43= جهت محتاج نشدن بگو: وما تا تیهم من آیة من آیات ربهم الا کانوا عنها معرضین

44= جهت آسانی سوال قبر بگو: واذا قیل لهم انفقوا مما ر زقکم والله قال الذین کفروا للذین امنوا انطعم من لو یشاء الله اطعمه ان انتم الا فی ضلال مبین

45= جهت ایمنی از غرق شدن: ویقولون متی هذا الوعد ان کنتم صادقین

46= جهت ایمنی از سنگ باران : ما ینظرون الا صیحة واحدة تاخذهم و هم یخصمون

47= جهت کشف اسرار عجیبه: فلا یستطیعون توصیة ولا الی اهلهم یرجعون

48= جهت حاجت: ونفخ فی الصور فاذا هم من الاجداث الی ربهم ینسلون

49= جهت بسته شدن زبان خلق در نشادر خوانده به آتش اندازد: قالوا یا ویلنا من بعثنا من مرقدنا هذا ما وعد الرحمن وصدق المرسلون

50= جهت دفع  ضرر خصم : ان کانت الا صیحة واحدة فاذا هم جمیع لدینا محضرون

51= جهت عدالت: فالیووم لا تظلم نفس شیئا و لا تحزون الا ما کنتم تعملون

52= در مربع نوشته با خود دراد ایمنی از گزندگان داشته باشد: ان اصحاب الجنة الیوم فی شغل فاکهون

53= جهت گرفتار نشدن دست ظالم: هم وازواجهم فی ظلال علی الارائک متکئون

54= جهت برکت در ما ل و عمر: لهم فیها فاکهة ولهم فیها ما یدعون

55= جهت بهره مندی از ثواب شهدا: سلام قولا من رب رحیم . در ضمن از چهارشنبه 15 روز و روزی 818 بار بخواند جهت حاجت یا در یک مجلس 1479 بار بخواند

56= ثواب هزار ختم قران:وامتازوا الیوم ایها المجرمون

57= جهت عزیز شدن نوشته همراه خود نگه دار: الم اعهد الیکم یا بنی آدم ان لا تعبدوا الشیطان انه لکم عدو مبین

58= جهت ترس همزا د از تو: وان اعبدونی هذا صراط مستقیم

59= جهت بهشتی شدن: ولقد اضل منکم جبلا کثیرا افلم تکونوا تعقلون

60= جهت ایمنی از عذاب و تاریکی قبر بر کفن نویسد: هذه جهنم التی کنتم توعدون واجعلنی روضة من ریاض الجنة

 

 

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی