الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(190) دعا رفع غدد سرطانی وزائد( سلعه)

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

                                   لا اله الا الله سبحان المومن المهیمن 

بسم الله الرحمن الرحیم

برای  رفع غدد باید اول سه روز روزه بگیرد و در روز چهارم در هنگام ظهر غسل نموده و به بام یا صحرا رود

و پارچه تمیز بزرگی همراه داشته باشد بعد چهار رکعت نماز بخواند ( دو تا دو رکعتی) و در نماز تا قدر

ممکن قران بخواند و تضرع کند و بعد لباس خویش را در آورده پارچه را دور خود بپیچد و گونه راست خود را

بر زمین گذاشته با تضرع بگوید:

یا واجد یا ماجد یا احد یا کریم یا حنان یا قریب

 

یا مجیب یا ارحم الراحمین صل علی محمد و آل محمد

 

واکشف ما بی من مرض و البسنی العافیة الکافیة الشافیة

 

فی الدنیا و الاخرة و امنن علی بتمام النعمة

 

واذهب ما فی من ضر فقد آذانی و غمنی

 

ای الله واحد ای صاحب عظمت ای یکتا ای مهربان ای بخشنده ای نزدیک

ای جواب دهنده ای رحم کننده ترین رحم کنندگان بر محمد و آل او صلوات بفرست

و آنچه در بیماری در من است بر طرف فرما و در دنیا و آخر عافیت فرما

کامل و تمام بر من بپوشان و منت بگذار بر من به اتمام نعمتت

و آنچه که در من باشد از ناراحتی را بر طرف فرما که مرا آزرده و ناراحت نموده

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی