الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(281) دعا در محل کسب

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ

                                  یا معین یا مبین یا جلیل یا جمیل یا کفیل یا وکیل

بسم الله الرحمن الرحیم

1=اشهد ان لا اله الا وحده لا شریک له واشهد ان محمد صلی الله علیه و آله عبده و رسوله  اللهم

انی اسالک من فضلک رزقا حلالا صیبا و اعوذبک من ان اظلم او اظلم و اعوذبک من صفقه خاسره و یمین کاذبه

 

2= هنگام رفتن به بازار: اللهم انی اسالک من خیرها و خیر اهلها واعوذ بک من شرها ومن شره اهلها

 

3=موقع خروج از منزل: بسم الله حسبی الله توکلت علی الله اللهم انی اسئلک خیر اموری کلها و

اعوذ بک من خز ی الدنیا و  عذاب الاخرة

 

4= برای عزیز شدن در انظار موقع خروج از منزل 12 بار بگو: یا عزیز ذوالعز و الاقتدار اعزنی

 

5= هنگام رفتن به جنگ و غلبه بر دشمن: اللهم انصر عبادک المومنین علی الکافرین انصر عزیزا

 

 

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی