الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(54) خواص آیات یس

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ب.ظ

 

                  دفع بلا :  الحمد الله الذی عافانی مما ابتلاک به و فضلنی علی کثیرممن خلق تفضیلا

بسم الله الرحمن الرحیم

1= جهت آمرزش و شفاعت 142 بار یس بگوید

2= جهت زیادی نعمت هر روز صد بار : والقران الحکیم

3= به دیوان و مصروع 131 بار بگو: انک لمن المرسلین

4= جهت دوستی با الله 100 بار بگو: علی صراط مستقیم

5= جهت تسخیر ملوک تا 40 روز بگو: تنزیل العزیز الرحیم

6= جهت خوف از دشمن بگو وهمراه داشته باش: لتنذر قوما ما انذر آبائهم فهم غافلون

7=جهت تنهایی و خوف 100 بار بگو: لقد حق القول علی اکثرهم فهم لا یومنون

8= جهت تسخیر نقش انگشتر کن: انا جعلنا فی اعناقهم اغلالا فهی الی الاذقان فهم مقمحون

9= جهت دفع حذر از اعلاء بر فلفل سفید بخواند و به آتش افکند : وجعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون

10= جهت فتح بر نخ کبود بخواند ودر قبرستان دفن کند : وسواء علیهم انذرتهم ام لم تنذر هم لا یومنون

11= جهت بستن زبان بر خاک قبر کهنه بخواند و گل کند : انما تنذر من اتبع الذکر و خشی الرحمن بالغیب فبشره بمغفرة و اجر کریم

12= جهت عزت در نظر امرا و ملوک بمشک و زعفران نوشته با خود دارد : انا نحن نحی الموتی ونکتب ما قدموا و آثارهم و کل شی احصیناه فی امام مبین

13= جهت گشایش بخت بر کاغذ نوشته وبا گلاب شسته بخورد : واضرب لهم مثلا اصحاب القریة اذجائها المرسلون

14= جهت شفای آبله یا برص بمشک و زعفران نوشته با خود دارد: قالوا ما انتم الا بشر مثلنا و ما انزل الرحمن من شی ان انتم الا تکذبون

15= جهت مرض خناق( خفگی) به مشک و زعفران نوشته با خود دارد : قالوا ربنا یعلم انا الیکم لمرسلون

16= جهت رفع خصومت نوشته با خود دارد : و ما علینا الا البلاغ المبین

17= جهت رام کردن سرکش در کاغذ زرد نوشته بر او بندد: انا تطیر نا بکم لئن لم تنتهوا لنز جمنکم ولیمسنکم منا عذاب الیم

18= جهت عسر و لادت به گلاب نوشته بشوید و بخورد : قالوا طاهر کم معکم ائن ذکرتم بل انتم قوم  مسرمفون

19= جهت پسر شدن زنیکه فرزندش نشود با مشک و زعفران نوشته با خود داشته باشد : وجاء من اقضی المدینة رجل یسعی قال یقوم اتبعوا المرسلین اتبعوا من لا یسئلکم اجرا و هم مهتدون

20= بجهت دفع زنان به نام آن زن نوشته با خود داشته باشد: و مالی لا اعبد الذی فطرنی والیه ترجعون (ادامه در پست بعدی)

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی