الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(217) دعا نجات ازفقر

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

                                لا اله الا الله سبحان ذی الهیبة و القدرة

بسم الله الرحمن الرحیم

یا محل کنوز اهل الغنی ویا مغنی اهل الفاقة من سعة تلک الکنوز بالعائدهة علیهم و النظر لهم یا الله لا

نسمی غیرک الها انما الالهة کلها معبودة دونک بالفریة والکذب لا اله الا انت یا ساد الفقر و یا جابر الضر و

یا علام السر ارحم هربی الیک من فقری اسالک باسمک الحال فی غناک الذی یا یفتقر ذاکره ابدا ان

تعیذنی من لزوم فقر انسی به الدین او بسوط غنی افتتن به عن الطاعة بحق نور اسمائک کلها اطلب

الیک من رزقک کفافا للدنیا بعصم به الدین لا اجد لی غیرک مقادیر الارزاق عندک کفافا للدنیا یعصم به

الدین فانفعنی من قدرتک علیها بما تقرع به ما نزل بی من الفقر یا غنی

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی