الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(290) دعا افزایش روزی

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۲۹ ق.ظ

                       یا ولی الحسنات یا غافر الخطیئات یا محیی الاموات

بسم الله الرحمن الرحیم

1= اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الحلال الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا للدنیا و الاخرة صبا صبا

هنیئا مریئا من غیر کد ولا من من احد خلقک الا سعة من فضلک الواسع فانک قلت و اسالو الله من

فضله فمن فضلک اسال ومن عطیتک اسال ومن یدک الملئی اسال

 

2= اللهم انک تکفلت برزقی و رزق کل دابة فیا خیر من دعی ویا خیر من سئل ویا خیر من اعطی و یا

افضل مرتجی افعال بی

 

3= یا رازق المقلین و یا راحم المساکین و با ولی المومنین و یا ذالقوة المتین صل علی محمد واهل

بیته و ارزقنی و عافنی و اکفنی ما اهمنی

 

4= لا حول ولا قوة الا بالله توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمد الله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له

شریک فی الملک

 

5= اللهم انی اسالک بحق ولیک محمد بن التقی الجواد الا جدت به علی من فضلک و تفضلت به

علی من وسعک ووسعت به علی من رزقک و اغنیتنی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک و

جعلت حاجتی الیک وقضائها علیک انک لما تشاء قدیر

 

6= هر روز صد بار : لا اله الا الله الملک الحق المبین و سی بار سبحان الله و بحمده سبحان الله

العظیم و بحمده

 

7= هر روز صد بار: لا حول و لا قوة الا بالله

 

8= دو رکعت نماز بخواند و بعد : یا ماجد یا واحد یا کریم اتوجه الیک بمحمد نبیک نبی الرحمة یا محمد

یا رسول الله انی اتوجه بک الی الله ربک وربی و رب کل شی ان تصلی علی محمد و اهل بیته و

اسالک نفحة کریمة من نفحاتک و فتحا یسیرا ورزقا واسعا الم به شعثی و افضی به دینی و استعین

به علی عیالی

 

9= در سجد نماز بگو: یا خیر المسئولین و یا خیر المعطین ارزقنی و ارزق عیالی من فضلک فانک

ذوالفضل العظیم

 

10= هر روز بگو: اللهم انه لیس لی علم بموضع رزقی وانما اطلبه بخطرات تخطر علی قلبی فاجول فی

طلبه البلدان فانا فی ما انا طالب کالحیران لا ادری افی سهل هو ام فی جبل ام فی ارض ام فی

سماء ام فی بر ام فی بحر و علی یدی من و من قبل من و قد علمت ان علمه عندک و اسبابه بیدک

و انت الذی تقسمه بلطفک و تسببه برحمتک اللهم فصل علی محمد و آله و اجعل یا رب رزقک لی

واسعا و مطلبه سهلا و ماخذه قریبا و لا تعننی بطلب ما لم تقدر لی فیه رزقا فانک غنی عن عذابی و

انا فقیر الی رحمتک فصل علی محمد و آله وجد علی عبدک بفضلک انک ذو فضل عظیم

 

11= در سجده نماز شب: یا خیر مدعو و یا خیر مسئوول و یا وسع من اعطی و یا خیر مرتجی ارزقنی

واوسع علی من رزقک و سبب لی رزقا من قبلک انک علی کل شی قدیر

 

12= بعد از نماز عشا سوره واقعه را بخوان

 

13=اگر دو ماه هر روز چهار صد بار دعا زیر را بخواند الله دانش یا روزی بسیا ر به او عطا کند

 

استغفر الله الذی لا اله الا هو الحی القیوم الرحمان الرحیم بدیع السماوات و الارض من جمیع ظلمی و

جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی