الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

الملک القدوس

اندیشه به علم لایتناهی الله یعنی مطیع و عاشق ماندن

آنقدر علم بدن ما عجیب و قوی است که بایستی همه را عاشق و عابد ببینیم نه غافل و جاهل
از خود شناسی بایستی به الله شناسی برسیم . به این ظرافت دستگاه های مختلف با روکشی به نام پوست مرتب قرار گرفته است واقعا حیرت آور است و باید در پی این اندیشه به دنبال معبود ی باشیم که سازنده این بدن پیچیده ماست و عاشقانه طالب وصال به او باشیم و کاملا مطیع قران او که چه از ما خواسته است و چطور گام برداریم

آخرین مطالب

(295) دعا بر آورده شدن حاجت

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ق.ظ

                             اللهم احفظ صاحب هذالدعا من شر السلطان الجابر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

1=یا من هو اقرب الی من حبل الورید یا فعالا لما یرید یا من یحول بین المرء و قلبه یا من هو بالمنظر

الاعلی یا من لیس کمثله شیء

 

2= اللهم انی اسالک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهان المبین

الذی هو نور مع نور نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور فوق کل نور و نور تضی به کل ظلمة

و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض لا یقوم به سماء و یا من به کل

خائف یبطل به سخر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر

ویستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل

الاجل النور الاکبر  الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و انوجه الیک بمحمد و اهل بیته

و اسالک بک وبهم ان تصلی علی محمدو آل محمد و ان تفعل بی

 

3= در سجده هفت بار بگو: یا ارحم الراحمین

 

4= هفت بار بگو: ام من یجیب المضطر اذا دعاء و یکشف السوء

 

5= ان الله و ملائکته یصلون علی النبی یا ایها الذین امنوا صلو ا علیه و سلموا تسلیما اللهم صل علی

محمد النبی و ذریته ( هقتاد حاجت دنیوی و سی حاجت اخروی را برآورده می کند)

 

6= چهار رکعت نماز که در رکعت اول 11 بار و در رکعت دوم 21 بار و در رکعت سوم 31 بار و در رکعت

چهارم 41 بار سوره توحید و در هر رکعت یک بار حمد بخواند بعد از نماز 50 بار توحید و 51 صلوات

فرستد ودر سجده صد بار بگوید : یا الله

 

7= چهارده هزار بار یا هزار و چهارصد بار یا صد و چهل بار بگو: اللهم صل علی محمد و آل محمد و

عجل فرجهم و العن اعدائهم

  • آذر سلگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی